loading...
خرید اینترنتی
farnaz بازدید : 34 جمعه 09 خرداد 1399 نظرات (0)



درس پژوهی با عنوان: علوم پنجم ابتدایی درس جلبک ها نوع فایل:ورد قابل ویرایش توضیحات: بچه ها من یک مفهوم در خصوص رشته های سبز رنگ در ذهنم دارم که در واقع ویژگی های این جانداران ساده می باشند 0 اگر نظر ارائه شده ی شما مفهوم مورد نظر من را داشته باشد با کلمه ( بله ) و اگر فاقد آن مفهوم باشد آن را با کلمه ی ( نه ) مشخص می کنم و شما باید به دقت به خصوصیاتی که در خصوص این جانداران ساده با ( بله ) مشترک است ، فکر کنید و پس از دومین جواب ( بله ) از طرف من ، فرضیه یا حدس خود را یاد داشت نمای ...



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 310
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 3,687
  • بازدید کلی : 13,433